Strefa_Banku.jpg

Kariera

Korzyści [kariera]

  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia

  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego

  • Przyjazna atmosfera w miejscu pracy

Aktualne oferty pracy

CENTRALA

  • Inspektor - Wydział Systemów Bankowych

     

    Poszukujemy do pracy w Centrali Banku we Wschowie osoby na stanowisko:

     

     

    INSPEKTOR W WYDZIALE SYSTEMÓW BANKOWYCH

    Miejsce pracy: Wschowa

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

    • administracje systemami bankowymi,
    • wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów,
    • kontakty z dostawcami rozwiązań bankowych.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia średniego, preferowane IT,
    • odpowiedzialności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
    • umiejętności komunikacji i współpracy w zespole,
    • chęci rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy,
    • nastawienia na realizację celów i umiejętności rozwiązywania problemów,
    • dyspozycyjności do pracy zmianowej,
    • elastyczności i umiejętności dopasowania do sytuacji.

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Specjalista ds. Sprawozdawczości

     

    Poszukujemy do pracy w Centrali Banku we Wschowie osoby na stanowisko:

     

     

    SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI - WYDZIAŁ RYZYK BANKOWYCH I SPRAWOZDAWCZOŚCI

    Miejsce pracy: Wschowa

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną, 
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

     

    • współudział w sporządzaniu sprawozdawczości obligatoryjnej,
    • budowanie pozytywnego wizerunku Banku.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) w sektorze bankowości lub innych instytucjach finansowych,
    • znajomości aplikacji aSISt (mile widziana)
    • wysokich umiejętności analitycznych i zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
    • skrupulatności, dokładności i sumienności w wykonywanej pracy,
    • nastawienia na realizację celów,
    • bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
    • bardzo dobrej znajomość obsługi Excel,
    • wykształcenia przynajmniej średniego o profilu ekonomicznym, matematycznym lub wyższego o podobnym profilu,
    • wysokiej kultury osobistej, zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
    • mile widziani studenci studiów zaocznych lub wieczorowych.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Specjalista ds. Ryzyk Bankowych

     

    Poszukujemy do pracy w Centrali Banku we Wschowie osoby na stanowisko:

     

     

    SPECJALISTA DS. RYZYK BANKOWYCH - WYDZIAŁ RYZYK BANKOWYCH I SPRAWOZDAWCZOŚCI

    Miejsce pracy: Wschowa

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną, 
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

    • sporządzanie sprawozdawczości zarządczej z obszaru ryzyk bankowych,
    • współudział w przygotowaniu danych na potrzeby odbiorców zewnętrznych,
    • współudział w tworzeniu regulacji wewnętrznych,
    • budowanie pozytywnego wizerunku Banku.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) w sektorze bankowości lub innych instytucjach finansowych,
    • znajomości SQL (mile widziana)
    • wysokich umiejętności analitycznych i zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
    • skrupulatności, dokładności i sumienności w wykonywanej pracy,
    • nastawienia na realizację celów,
    • bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
    • bardzo dobrej znajomość obsługi Excel,
    • wykształcenia przynajmniej średniego o profilu ekonomicznym, matematycznym lub wyższego o podobnym profilu,
    • wysokiej kultury osobistej, zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
    • mile widziani studenci studiów zaocznych lub wieczorowych.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Specjalista - Wydział Wsparcia Sprzedaży

     

    Poszukujemy do pracy w Centrali Banku we Wschowie osoby na stanowisko:

     

     

    SPECJALISTA - WYDZIAŁ WSPARCIA SPRZEDAŻY

    Miejsce pracy: Wschowa

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

     

    • tworzenie zaplecza logistycznego do działalności Oddziałów Banku, w tym obsługę procesów Back Office,
    • tworzenie i aktualizacja procesów związanych ze wsparciem sprzedaży, w tym poszukiwanie usprawnień i automatyzacji w obsługiwanych procesach,
    • obsługę przypisanych procesów z zakresu wsparcia Oddziałów, w tym codzienny monitoring raportów, rejestrów dotyczących pracy Oddziałów, weryfikację błędów w procesach,
    • szkolenie i wdrażanie pracowników Działów Obsługi Klientów.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne, matematyczne),
    • wiedzy i doświadczenia w zakresie standardów obsługi klienta,
    • znajomości rynku usług finansowych, ubezpieczeniowych,
    • umiejętności budowania pozytywnych relacji z pracownikami,
    • bardzo dobrej organizacji pracy,
    • znajomości i umiejętności pracy w MS Office, w tym EXCEL oraz Power Point.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Trener Sprzedażowy - Wschowa i Oddziały Banku

     

    Poszukujemy do pracy w Centrali Banku i pracy w Oddziałach Banku osoby na stanowisko:

     

     

    TRENER SPRZEDAŻOWY

    Miejsce pracy: Wschowa , Oddziały Banku

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialna za

     

    • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w zakresie standardów obsługi klienta w oddziałach,
    • przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz ich aktualizacja,
    • prowadzenie szkoleń adaptacyjnych oraz analiza potrzeb szkoleniowych w oddziale,
    • monitoring jakości pracy w oddziałach pod względem wiedzy merytorycznej oraz jakości obsługi klientów,
    • rozwój technik i metod obsługi i sprzedaży, rozwój umiejętności komunikacyjnych doradców.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • wiedzy i doświadczenia w zakresie standardów obsługi klienta oraz technik sprzedaży produktów,
    • wiedzy z zakresu nowych technologii i rozwiązań informatycznych,
    • znajomości rynku usług finansowych, ubezpieczeniowych,
    • umiejętności budowania pozytywnych relacji z pracownikami,
    • bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
    • umiejętności skutecznego motywowania i coachingu, rozwijania pracowników,
    • prawa jazdy kategorii B.

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Referent - Wydział Operacji Międzybankowych

     

    Poszukujemy do pracy w Centrali Banku we Wschowie osoby na stanowisko:

     

     

    REFERENT W WYDZIALE OPERACJI MIĘDZYBANKOWYCH

    Miejsce pracy: Wschowa

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

     

    • rozliczenia międzybankowe (ELIXIR/SORBNET/Express Elixir/Zlecenia Walutowe),
    • obsługę systemu DEF2500CBE w zakresie księgi głównej, back office,
    • procesowania faktur tradycyjnych i elektronicznych.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • wykształcenia średniego lub wyższego - preferowane ekonomiczne,
    • umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
    • umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracy własnej,
    • wiedzy z zakresu bankowości i finansów,
    • dyspozycyjności do pracy III zmianowej,
    • umiejętności dokonywania rozliczeń międzybankowych,
    • nastawienia na realizację celów i umiejętności rozwiązywania problemów,
    • elastyczności i umiejętności dopasowania do sytuacji,

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

ODDZIAŁY

  • Doradca Klienta - Grębocice

     

    Poszukujemy do pracy w Oddziale Banku w Grębocicach osoby na stanowisko:

     

     

    DORADCA KLIENTA 

     

     

    Miejsce pracy: Grębocice

     

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

     

    • pozyskiwanie nowych i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami Banku,
    • aktywną sprzedaż produktów bankowych oraz realizacja określonych planów sprzedażowych,
    • doradztwo w zakresie produktów oszczędnościowych, kredytowych i ubezpieczeniowych,
    • kompleksową obsługę klientów w zakresie realizacji usług bankowych,
    • budowanie pozytywnego wizerunku Banku.

     

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • doświadczenia w sektorze bankowości lub innych instytucjach finansowych- mile widziane,
    • zdolności sprzedażowych i analitycznych,
    • umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów,
    • pozytywnego nastawienia do pracy z klientem,
    • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności pracy w zespole,
    • wysokiej kultury osobistej, zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
    • nastawienia na realizację celów,
    • dobrej organizacji czasu pracy.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Doradca Klienta Biznesowego - Lubin

     

    Poszukujemy do pracy w Oddziale Banku w Lubinie osoby na stanowisko:

     

     

    DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO

     

     

    Miejsce pracy: Lubin

     

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

     

    • budowanie relacji z klientami z sektora MŚP oraz klientami korporacyjnymi,
    • przygotowywanie aplikacji kredytowych do procesu oceny zdolności kredytowej,
    • rozwój portfela klientów,
    • realizację zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości,
    • kompleksową obsługę klientów w zakresie realizacji usług bankowych,
    • koordynowanie bieżącej współpracy z klientami,
    • doradztwo w zakresie produktów z oferty Banku,
    • dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.

     

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • doświadczenia we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm,
    • wykształcenia wyższego kierunkowego,
    • umiejętności pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowych,
    • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności pracy w zespole,
    • wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej,
    • nastawienia na realizację celów,
    • dobrej organizacji czasu pracy.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Doradca Klienta Biznesowego - Przemęt

     

    Poszukujemy do pracy w Oddziale Banku w Przemęcie osoby na stanowisko:

     

     

    DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO

     

     

    Miejsce pracy: Przemęt

     

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

     

    • budowanie relacji z klientami z sektora MŚP oraz klientami korporacyjnymi,
    • przygotowywanie aplikacji kredytowych do procesu oceny zdolności kredytowej,
    • rozwój portfela klientów,
    • realizację zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości,
    • kompleksową obsługę klientów w zakresie realizacji usług bankowych,
    • koordynowanie bieżącej współpracy z klientami,
    • doradztwo w zakresie produktów z oferty Banku,
    • dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.

     

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • doświadczenia we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm,
    • wykształcenia wyższego kierunkowego,
    • umiejętności pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowych,
    • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności pracy w zespole,
    • wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej,
    • nastawienia na realizację celów,
    • dobrej organizacji czasu pracy.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Kierownik Działu Obsługi Klienta Detalicznego - Wschowa

     

    Poszukujemy do pracy w Oddziale we Wschowie osoby na stanowisko:

     

     

    KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA DETALICZNEGO

    Miejsce pracy: Wschowa

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

     

    • zarządzanie podległym zespołem - planowanie oraz organizowanie jego pracy,
    • kompleksową obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości,
    • zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów i narzędzi wspierających sprzedaż,
    • pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta,
    • realizację planów sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych,
    • monitorowanie efektywności prowadzonych działań sprzedażowych i wyników pracowników,
    • budowanie pozycji rynkowej Banku oraz promowanie marki.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • wykształcenia wyższego,
    • umiejętności interpersonalnych i przywódczych,
    • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracy własnej,
    • umiejętności planowania i zarządzania procesami sprzedażowymi,
    • kompetencji w zakresie budowania i zarządzania zespołem,
    • wiedzy z zakresu bankowości i finansów.

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Doradca Klienta Biznesowego - Wschowa

     

    Poszukujemy do pracy w Oddziale Banku w Lesznie osoby na stanowisko:

     

     

    DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO

     

     

    Miejsce pracy: Wschowa

     

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

     

    • budowanie relacji z klientami z sektora MŚP oraz klientami korporacyjnymi,
    • przygotowywanie aplikacji kredytowych do procesu oceny zdolności kredytowej,
    • rozwój portfela klientów,
    • realizację zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości,
    • kompleksową obsługę klientów
    • w zakresie realizacji usług bankowych,
    • koordynowanie bieżącej współpracy z klientami,
    • doradztwo w zakresie produktów z oferty Banku,
    • dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.

     

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • doświadczenia we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm,
    • wykształcenia wyższego kierunkowego,
    • umiejętności pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowych,
    • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności pracy w zespole,
    • wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej,
    • nastawienia na realizację celów,
    • dobrej organizacji czasu pracy.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

  • Doradca Klienta Biznesowego - Leszno

     

    Poszukujemy do pracy w Oddziale Banku w Lesznie osoby na stanowisko:

     

     

    DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO

     

     

    Miejsce pracy: Leszno

     

     

    Oferujemy:

     

    • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
    • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
    • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
    • program rekomendacji pracowników,
    • pracowniczy program emerytalny (PPE),
    • dodatkowe świadczenia socjalne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • nagrody jubileuszowe,
    • kartę sportową.

     

     

    Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:

     

    • budowanie relacji z klientami z sektora MŚP oraz klientami korporacyjnymi,
    • przygotowywanie aplikacji kredytowych do procesu oceny zdolności kredytowej,
    • rozwój portfela klientów,
    • realizację zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości,
    • kompleksową obsługę klientów w zakresie realizacji usług bankowych,
    • koordynowanie bieżącej współpracy z klientami,
    • doradztwo w zakresie produktów z oferty Banku,
    • dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.

     

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    • doświadczenia we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm,
    • wykształcenia wyższego kierunkowego,
    • umiejętności pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowych,
    • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności pracy w zespole,
    • wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej,
    • nastawienia na realizację celów,
    • dobrej organizacji czasu pracy.

     

     

    APLIKUJ poprzez link!

     

    Na zgłoszenia czekamy do 07.01.2025 r.

Dołącz do nas!

W Banku Spółdzielczym we Wschowie zdajemy sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest kompetentny i zaangażowany zespół, dlatego poszukujemy osób, które nie tylko posiadają odpowiednie kwalifikacje, lecz także dzielą nasze wartości i pasję do tworzenia nowoczesnych rozwiązań w obszarze bankowości.

 

Poznaj proces rekrutacji w Banku Spółdzielczym we Wschowie, dołącz do naszego zespołu i przekonaj się, jak skutecznie łączyć idee spółdzielczości z rozwojem zawodowym.

Przebieg procesu rekrutacji

Nasz proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów, które pozwalają nam lepiej poznać kandydatów. Dążymy do zachowania przejrzystości i otwartości komunikacji.

  • Aplikacja

Wybierz ofertę pracy, która najbardziej Cię interesuje i jest zgodna z Twoim wykształceniem oraz doświadczeniem zawodowym. Wypełnij i prześlij do nas formularz rekrutacyjny, do którego dołącz swoje CV. 

 

  • Wstępna rozmowa telefoniczna

Osoba rekrutująca skontaktuje się z Tobą i zaprosi Cię do udziału w procesie rekrutacyjnym. Ustalicie wspólnie dogodną datę, godzinę oraz miejsce spotkania kwalifikacyjnego.

 

  • Spotkanie

W spotkaniu rekrutacyjnym biorą udział osoby odpowiedzialne za obszar, w którym planujesz pracować. Jest to kluczowy etap, którego celem jest lepsze poznanie się obu stron i zweryfikowanie wzajemnych oczekiwań. Odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy zakres obowiązków i możliwościach rozwoju.

 

  • Decyzja

Niezależnie od wyniku rekrutacji, wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.

Proces rekrutacji w Banku Spółdzielczym – najczęściej zadawane pytania

  • Jak się przygotować do procesu rekrutacyjnego?

    Naszym rekrutacyjnym  priorytetem jest znalezienie Kandydata, który połączy  profesjonalizm, zaangażowanie i zdolności interpersonalne. Nasze podstawowe zasady rekrutacji obejmują ocenę kompetencji, doświadczenia i zgodności z naszą misją. Dążymy do zapewnienia równości szans i różnorodności w zespołach. Starannie dostosowujemy wymagania do konkretnych stanowisk, aby znaleźć odpowiednich kandydatów.
    Prosimy o dokładne zapoznanie się z wymaganiami określonymi w ogłoszeniach o pracę, gdzie znajdziesz informacje o kwalifikacjach, preferowanym wykształceniu, doświadczeniu zawodowym i kompetencjach interpersonalnych.

  • Jak długo trwa proces rekrutacyjny?

    Czas trwania procesu rekrutacyjnego może się różnić w zależności od stanowiska i liczby kandydatów. Staramy się przeprowadzać rekrutację możliwie szybko i efektywnie.

  • Czy Bank oferuje programy rozwojowe dla pracowników?

    Tak, Bank Spółdzielczy oferuje programy szkoleniowe i rozwojowe, które pozwalają naszym pracownikom rozwijać się zawodowo i zdobywać nowe umiejętności.

  • Czy Bank Spółdzielczy ma dodatkowe wymagania dotyczące dokumentacji?

    Jako Instytucja Zaufania Publicznego, Bank zapewnia swoim klientom najwyższe standardy obsługi, poufności oraz bezpieczeństwa. Wskazane jest, aby osoby starające się o pracę w naszym Banku potwierdziły swoją niekaralność odpowiednimi zaświadczeniami.

  • Czy w Banku wymagany jest Dress Code?

    W naszym Banku dbamy o powagę i zaufanie wobec klientów, dlatego oczekujemy od pracowników formalnego i profesjonalnego wyglądu. Będzie nam miło, jeśli Ty również podzielisz się tym podejściem.

Jeśli masz inne pytania, skontaktuj się z naszym zespołem rekrutacyjnym pod adresem: wydzial.kadr@bswschowa.pl