BsGo.jpg

Aplikacja mobilna BSGo

Korzyści [Dla młodych - Aplikacja mobilna BSGo

  • Wygodne płatności i zarządzanie finansami

    Realizuj przelewy złotówkowe i walutowe oraz korzystaj z BLIK-a.

  • Bezpieczne transakcje

    Loguj się i autoryzuj transakcje za pomocą biometrii.

  • Dostęp 24/7

    Korzystaj z bankowości mobilnej z każdego miejsca i o każdej porze.

Co wyróżnia aplikację mobilną BSGo?

Oszczędzanie w kilku prostych krokach – Zakładasz i zarządzasz lokatami łatwo i szybko.

Kontrola finansów nastolatka – w Panelu Rodzica zarządzasz kieszonkowym i skarbonkami dla dzieci.

Obsługa Dodatkowa  konta firmowego – przełączasz się między profilem osobistym a firmowym.

Zarządzanie finansami – masz wgląd w salda kont, historię rachunków oraz kredytów.

Dostosowanie do potrzeb – dostosujesz aplikację do swoich preferencji.

Usługa mojeID – załatwiasz Swoje sprawy w e-rzędzie.

Powiadomienia Push – otrzymujesz natychmiastowe informacje o zdarzeniach na rachunku.


 

Wystarczą 3 kroki, aby korzystać z BSGo

Pobierz i zainstaluj aplikację na swoim smartfonie

Aktywuj aplikację w bankowości internetowej

Nadaj PIN i wybierz metodę autoryzacji (PIN lub biometria)


 

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów z BSGo

Pamiętaj!

BSGo_small.jpg [28.11 KB]

Nie instaluj aplikacji z nieznanych źródeł!
Pobierz ją tylko ze sklepów Google Play, AppStore i AppGallery

Instaluj aktualizacje aplikacji, by zyskać niezbędną ochronę

Ustaw limity BLIK-a i transakcji kartowych, a w serwisie internetowym ustaw limity przelewów


 

Pobierz i zainstaluj aplikację BSGo

dbutton1.png [4.97 KB]

dbutton2.png [4.28 KB]

dbutton3.png [5.41 KB]


 

Instrukcje i poradniki aplikacji BSGo

sprawdź co można zrobić w aplikacji BSGo

 


 

W czym możemy Ci pomóc?[dla Ciebie]

W czym możemy Ci pomóc?

BSGo_kids01.jpg

Aplikacja mobilna

BSGo Kids dla najmłodszych

kredyt-gotówkowyIII.jpg

Kredyty

WIĘCEJ ZA MNIEJ

3D_Secure.jpg

Bezpieczeństwo

3D Secure

Pytania i odpowiedzi FAQ

  • Co umożliwia aplikacja mobilna BSGo?

    Aplikacja BSGo pozwala na obsługę rachunków, realizację przelewów, zakładanie lokat, zarządzanie kredytami, doładowania telefonów, logowanie PIN-em lub biometrycznie, sprawdzanie salda bez logowania, odbieranie powiadomień PUSH i autoryzację operacji.

  • Czy mogę korzystać z aplikacji na więcej niż jednym urządzeniu?

    Nie, jeden użytkownik może mieć sparowaną aplikację BSGo tylko z jednym smartfonem lub tabletem.

  • W jakich sytuacjach mogę być poproszony o zatwierdzenie operacji w aplikacji?

    Aplikacja prosi o zatwierdzenie m.in. wysyłania przelewu, dodania odbiorcy oraz zaakceptowania paczek przelewów i przekazania ich do realizacji.

  • Jak zmienić metodę autoryzacji?

    Aby zmienić metodę autoryzacji, skontaktuj się z naszym Bankiem.

Skontaktuj się z nami