Wystartowała nowa kampania promująca aplikację mobilną SGB Mobile
Menu boczne
Wystartowała nowa kampania promująca aplikację mobilną SGB Mobile
Banki skupione w Spółdzielczej Grupie Bankowej zainaugurowały kolejną odsłonę kampanii „Mamy tu wszystko”, która promuje aplikację mobilną SGB Mobile udostępnioną klientom Banków Spółdzielczych SGB latem 2020 roku. W wizerunkowych i edukacyjnych spotach reklamowych, na banerach internetowych i w materiałach informacyjnych prezentowane będą funkcje nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile.
To druga w ciągu ostatnich dwóch lat tak szeroko zaplanowana kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB. W pierwszej odsłonie głównym motywem była reklama nowoczesnych form płatności i cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay oraz usługi BLIK, które Spółdzielcza Grupa Bankowa wdrożyła w rekordowo krótkim czasie. Teraz przyszła pora na promocję autorskiego produktu SGB-Banku S.A. oraz partnerów technologicznych.
Tu mamy wszystko… w zasięgu ręki! – to wygodne rozwiązanie proponujemy i udostępniamy także Klientom naszego banku. Aplikację można pobrać tutaj:
Nowy spot, który stanie się punktem wyjścia do wszystkich dalszych działań komunikacyjnych w kampanii promującej SGB Mobile opowiada historię rodziny, w której każdy z domowników chciałby zrealizować swoje osobiste marzenia. Jak pogodzić różnorodne potrzeby i wydatki? Jak zapanować nad domowymi finansami, gdy tak trudno się zorganizować, gdy na wszystko brakuje czasu i tak wiele jest spraw do załatwienia?
Z pomocą przychodzi aplikacja SGB Mobile, dzięki której można bardzo łatwo zwiększyć limity na karcie, uzyskać dostęp do rachunków i wykonać przelewy w dowolnym momencie, skorzystać z portfeli cyfrowych i BLIKA, a także zarządzać subskrypcjami dla najbardziej popularnych serwisów z serialami i filmami oraz z muzyką.
Celem kampanii promującej aplikację SGB Mobile jest nie tylko przyciągnięcie nowych użytkowników, ale też utrwalenie w świadomości konsumentów marki Banków Spółdzielczych SGB – jako nowoczesnych, sprawnie zarządzanych i przyjaznych klientom instytucji finansowych.
Ten przekaz adresowany jest nie tylko do mieszkańców małych miast i wsi: działania komunikacyjne zaplanowano głównie w internecie, z wykorzystaniem m.in. Google Ads, Programmatic czy Facebooka. Nie zabraknie również spotów radiowych czy obecności na dużych portalach informacyjnych.
Pierwszy etap kampanii przewidywał wykorzystanie dotychczasowych kreacji i filmu promocyjnego, którymi SGB przypomniało się polskim użytkownikom Internetu. Nowy spot oraz reklamy radiowe, które trafiły do mediów w drugiej połowie listopada, będą obecne tam co najmniej do końca roku.
Więcej informacji>>>