
Innowacyjny pilotaż Pulpitu Klienta 360
Menu boczne
Bank Spółdzielczy we Wschowie, we współpracy z Asseco Poland, z dumą ogłasza uruchomienie pilotażu nowoczesnego narzędzia – Pulpitu Klienta 360 – Konsoli Sprzedawcy. To innowacyjne i intuicyjne rozwiązanie zostało stworzone z myślą o optymalizacji pracy doradców bankowych oraz podniesieniu jakości obsługi klientów.
Co to oznacza? Kontynuację rozwoju Banku, lepszą obsługę, zadowolonych klientów i przede wszystkim:
- Szybki dostęp do informacji o kliencie
- Intuicyjne zarządzanie procesami sprzedażowymi
- Usprawnienie codziennych zadań operacyjno- transakcyjnych.
„Pilotaż jest pierwszym krokiem do wprowadzenia kompleksowych zmian w obsłudze klienta i cyfryzacji procesów bankowych. Jesteśmy przekonani, że wdrożone rozwiązanie przyniesie liczne korzyści zarówno dla naszych pracowników, jak i klientów. Razem z Asseco tworzymy bankowość dostosowaną do dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów” – podkreśla Sebastian Nietyksza, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego we Wschowie.
